.اس ام اس عاشقانه..♥

˙•٠•●Lღnly Bღy

 

هوا دار کسی باش که اگر حتی در ساده ترین لباس بودی ، حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده..!
                                                             
 
 
 
فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمی شن . بگذار در خاطرت بمانم..!
 
 
 
 
 
هیچوقت خودت رو از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد..!
 
 
 
 
بالا تر از عشق عادت است هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده رها مکن..!
 
 
 
 
قشنگی فاصله ها در این است که گاهی بیادمان می اندازد کسی هست تا دل تنگش شویم..!
 
 
 
 
نگاهت رنج عظیمی است ، وقتی بیادم می آورد که چه چیز های فراوانی را هنوز به تو نگفتم..!
 
 
 
 
در انتهای نگاهت کلبه می سازم ، تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت..!
 
 
 
 
اشک از دل شکستگی میاد ، سکوت از تنهایی ، لبخند از مهربونی و پیام از دلتنگی..!
 
 
 
 
قبر واقعی ما در خاک نیست ، بلکه در قلب دوستانیست که ما را فراموش نمی کنند..!
 
 
 
 
پاکترین هوای دنیا ، متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم را میکند..!
 
 
 
 
اگه می تونستم فقط یه لحظه به عقب بر گردونم . بر میگردوندم به لحظه رفتنت نمیگذاشتم بری..!
 
 
 
 
یادمون باشه در املای زندگی همیشه برای محبت تشدید بزاریم تا از دوستیمون حتی نیم نمره کم نشه..!
 
 
 
 
زندگی تنها عبور نفسها نیست تداعی لحظه هایی است که بیاد دوست میگذرد..!
 
 
 
 
دوری پایان علاقه نیست ، انگار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم..!
 
 
 
 
کاش لحظات با تا بو بودن مثل خط سفید جاده بود تکه تکه میشد ولی قطع نمیشید..!
 
 
 
 
شاید زمانهای اندکی را در کنارت باشم ، اما زمانهای بسیاری به یادت خواهم بود..!
 
 
 
 
خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند پس بمان در خاطرم..!
 
 
 
 
به وسعت قلب کوچکم به یادتم شاید کم باشد اما قلب هر کس تمام زندگی اوست..!
 
 
 
 
من ادعا نمی کنم که همیشه به یاد آنهایی که دوستشان دارم هستم ، اما ادعا می کنم حتی در لحظاتی که به یادشان نیستم دوستشان دارم..!
 
 
 
 
 
نتیجه زندگی چیزهایی نیست که جمع میکنیم ، قلب هایی است که جذب می کنیم..!
 
 
 
 
یادت را از خاطر نمی برم ای همدم و یار تنهایی من مرا در خاطرت بسپار..!
 
 
 
 
دوستت دارم چون تنها ترين فکر تنهايي مني.دوستت دارم چون زيباترين لحظات زندگي مني.دوستت دارم چون زيباترين روياي خواب مني.دوستت دارم چون زيباترين خاطرات مني.دوستت دارم چون به يک نگاه،عشق مني..!
 
 
 
 
وقتي اشكهايم بر روي زمين ريخت تو هرگز نديدي كه چگونه مي گريم . تو دلم را با بي كسي تنها گذاشتي و چشمانم را به انتظار نگاهت گريان گذاشتي..!
 
 
 
 
گفتمش آغاز درد عشق چيست؟ گفت آغازش سراسر بندگيست گفتمش پايان آن را هم بگو گفت پايانش همه شرمندگيست گفتمش درمانش را بگو گفت درماني ندارد، بي دواست گفتمش يک اندکي تسکين آن گفت تسکينش همه سوز و فناست..!
 
 
 
 
بالا تر از آسمان جايي نيست زيبا تر از گل چيزي نيست عزيزتر از تو کسي نيست..!
 
 
 
 
خودم عهد بستم بار ديگركه تورا ديدم،بگويم از تودلگيرم.ولي باز تو را ديدم و گفتم:بی تو میمیرم..!
 
 
 
 
چيه دلم؟گرفتي!واسه چي داري گريه مي کني؟چيه دلم؟شکستي!واسه کي داري گريه مي کني؟چيه دلم؟غريبي!چي ديدي داري گريه مي کني؟مي گي گذاشته رفته اوني که مثله نفس بود!مي گي دلت رو شکسته اوني که همه کست بود!مي گي رفت و نموندش پاي همه حرف هايي که زده بود..!
 
 
 
 
هركسي تو را دوست داره 4 تا مريضي ميگيره :

1-فراموشی

2...

3...

4...

3 تاي ديگه را فرموش كردم..!
 
 
 
 
براي چشم خاموشت بميرم . كنار چشمه ي نوشت بميرم .نميخواهم در آغوشت بگيرم . كه ميخواهم در آغوشت بميرم..!
 
 
 
 
سلام به قاصدكهاي خبر رسان كه محكوم به خبرند و سلام به شقايقهايي كه محكوم به عشقند و سلام به تو كه محكوم به دوس داشتنی..!
 
 
 

خوبه ادم يكي را دوست داشته باشه نه به خاطر اينكه نيازش رو برطرف كنه نه به خاطر اينكه كس ديگري رو نداره نه به خاطر اينكه تنهاست و نه از روي اجبار بلكه به خاطر اينكه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره..!
 
 
 

من نشاني از تو ندارم، اما نشاني ام را براي تو مي نويسم: در عصرهاي انتظار،به ‏حوالي بي کسي قدم بگذار خيابان غربت را پيدا کن و وارد کوچه پس کوچه هاي ‏تنهايي شو کلبه ي غريبي ام را پيدا کن ، کنار بيد مجنون خزان زده و کنار مرداب ‏آرزوهاي رنگي ام! در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خيس پنجره برو! حرير ‏غمش را کنار بزن! مرا خواهي ديد با بغضي کويري که غرق عصاره ي انتظار پشت ‏ديوار دردهايم نشسته..!
 
 
 
 
هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند..!
 
 
 
 
          اگرکسي واقعا کسي رو دوست داشته باشد بيشتر از اينکه بهت بگه دوست دارم ميگه مواظب خودت باش...پس مواظب خودت باش..!
 
 
 
 
رسم زمونه : تو چشم ميذاري من قايم ميشم .........اما تو يكي ديگه رو پيدا ميكني..!
 
 
 
 
عشق کليد شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کليدي باز شود..!
 
 
 
 
می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی..!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,ساعت 15:3 توسط sajjad|


آخرين مطالب
» چشمها بیشتر از پنجره ها میفهمند …
» مَـــن فــقــط مــنــم
» هنوز برایت می نویسم.
» با عشقت مثل چتر رفتار نکن …
» تمام خستگی هایت را یکجا میخرم!!!
» دلتنـــــــــــــــــگي ...
» بــرخی آدمها ...
» چه ساده ...
» زمان ...
» عشق
» تنهایی سخته
» دیوار مجازی
» بعضی حرفا
» برگرد...
» دیوونگی
» نیمکتهای پارک
» دهانت ...
» نامردیست
» در انتظار ...

Design By : Pichak